#

Navigace

Vyhledávání

rozšířené vyhledávání ...

Mobilní aplikace

V obraze

Sledujte informace z našeho webu na svých chytrých telefonech. Využívejte naši novou mobilní aplikaci – V OBRAZE.

Volně ke stažení:

Google playApp Store

Kalendář akcí

Po Út St Čt So Ne
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Svátek

Dnes je 2.4.2023

Svátek má Erika

Státní svátky a významné dny na dnešek:

  • Mezinárodní den dětské knihy

Zítra má svátek Richard

Interaktivní mapa

    mapa

Anketa

Jak se Vám líbí naše nové webové stránky?

Celkem hlasů:
5496
Hlasování začalo:
21. 6. 2013
Hlasování končí:
neomezeno

Hlasujte kliknutím na jednu z možností

Aktuální počasí

<<
>>
dnes, neděle 2. 4. 2023
déšť se sněhem 6 °C 0 °C
déšť se sněhem, mírný severovýchodní vítr
vítrSV, 5.79m/s
tlak1018hPa
vlhkost86%
srážky6.53mm
sněžení0.16mm

Geodata

Obsah

Životní situace

« Zpět na Strom životních situací

Podání podnětu na porušování povinností v oblasti ochrany veřejného zdraví (nadměrný hluk a vibrace)

3. Pojmenování (název) životní situace

Podání podnětu na porušování povinností v oblasti ochrany veřejného zdraví (nadměrný hluk a vibrace)

4. Základní informace k životní situaci

V případě obtěžování obyvatel nadměrným hlukem nebo vibracemi může každý občan České republiky podat podnět.

Prověřuje se, zda jsou dodrženy požadavky stanovené v § 30 odst. 1 zákona č. 258/2000 Sb., o ochraně veřejného zdraví a o změně některých souvisejících zákonů, ve znění pozdějších předpisů.

5. Kdo je oprávněn v této věci jednat (podat žádost apod.)

Každý občan, který je obtěžován nadměrným hlukem nebo vibracemi.

6. Jaké jsou podmínky a postup pro řešení životní situace

Prověřit, zda jsou splněny požadavky stanovené v § 30 odst. 1 zákona č. 258/2000 Sb., o ochraně veřejného zdraví a o změně některých souvisejících zákonů, ve znění pozdějších předpisů.

7. Jakým způsobem můžete zahájit řešení životní situace

Podnět je možné podat písemně nebo ústně do protokolu anebo v elektronické podobě podepsané zaručeným elektronickým podpisem.

8. Na které instituci životní situaci řešit

S podnětem se obraťte na příslušnou krajskou hygienickou stanici nebo územní pracoviště v místě, kde se zdroj nadměrného hluku nebo vibrací nachází.

10. Jaké doklady je nutné mít s sebou

Podnět musí obsahovat sdělení, o jaký zdroj obtěžování se jedná, kde je umístěn a kdy vás nejvíce obtěžuje (den v týdnu), ve které denní či noční době.

Dále uveďte kontaktní adresu nebo telefonní číslo, aby s vámi pověřený pracovník mohl projednat další nezbytnosti.

11. Jaké jsou potřebné formuláře a kde jsou k dispozici

Předepsané formuláře nejsou stanoveny.

12. Jaké jsou poplatky a jak je lze uhradit

Správní ani jiné poplatky nejsou stanoveny.

13. Jaké jsou lhůty pro vyřízení

Lhůty jsou řešeny v souladu se správním řádem.

14. Kteří jsou další účastníci (dotčení) řešení životní situace

Provozovatelé zdroje nadměrného hluku nebo vibrací.

15. Jaké další činnosti jsou po žadateli požadovány

Další činnosti nejsou stanoveny.

16. Elektronická služba, kterou lze využít

Podnět můžete na příslušnou krajskou hygienickou stanici zaslat v elektronické podobě podepsané zaručeným elektronickým podpisem.

28. Popis byl naposledy aktualizován

25.10.2017

29. Datum konce platnosti popisu

Bez časového omezení.


havran